بهشت

تقریباٌ بهشته

حتی گرمتر از خورشید

طرز خیره شدنت به من وقتی که نگاهم میکنی

مثل بودن بر فراز دنیاست

در زندگی من

درست مثل تابش خورشید بر زندگی کسالت بار منه

تا زمانی که بتونم عشق تو را داشته باشم

اگر تو بتونی تا ابد عاشق من باشی

***

دستت را محکم بگیر و بر سر دنیا فریاد بزن

به آسمان اعتماد کن

که من تا ابد فقط تو را دوست خواهم داشت

مثل درخشش ستارگان در آسمان شب

یک رویای زیبا که فقط از آن ماست

بیا به بهشت بریم

من فقط میخوام که با تو باشم

میتونم به هر جایی برم, به بهشت

روزی که تو را از دست دادم

تمام رنج ها را فراموش کن

الآن زمان شروعه , شروعه با تو

بیا مسافرت رفتن را شروع کنیم

بیا گردش را شروع کنیم

***

عاشق تو بودن تا ابد

تقریباٌ بهشته

حتی گرمتر از خورشید

طرز خیره شدنت به من وقتی که نگاهم میکنی

مثل بودن بر فراز دنیاست

در زندگی من

درست مثل تابش خورشید در زندگی کسالت بار منه

تا زمانی که بتونم عشق تو را داشته باشم

تو همه عشق من هستی

تو همه زندگی من هستی

من با همه وجودم عاشق تو هستم

 



نظرات شما عزیزان:

ՏʍՐ7
ساعت12:56---12 دی 1393
چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .
عــشــق بــرای یــکــی دلــگــرمــی . . .
و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی . . .


ՏʍՐ7
ساعت12:06---10 دی 1393
بهشت>عشق تو؟
بهشت<عشق تو؟
بهشت=عشق تو؟
نه ینی نچ بهشت به گردپای عشقت نمیرسه

به افتخاره مطلب
پاسخ: این ترجمه یه اهنگه,اهنگش که خیلی قشنگه مر30


دختربد
ساعت19:06---9 دی 1393

واس تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, | 1:31 | نویسنده : anjell |

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس