خدایا...

بگذار هر کجا نفرت است بذر عشق بکارم

هر کجا آزادگی هست ببخشایم

و هر کجا غم هست شادی نثار کنم

الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی همدلی کنم

بیش از آنکه دوستم بدارند دوست بدارم

زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم

و در بخشیدن است که بخشیده می شویم



نظرات شما عزیزان:

ՏʍՐ7
ساعت12:00---10 دی 1393
به افتخاره مطلبت
به افتخاره خدا که دوسش داریم یه عالمه

پاسخ:ممنون


مهسا
ساعت11:11---24 مهر 1393

وبلاگ زیبایی داری

ممنون نظر لطفتهلبخند



میلاد
ساعت19:03---28 خرداد 1393




این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش


zahra
ساعت12:11---12 خرداد 1392
شلام عجب وب عشقولانه ای

لینکت کردم
پاسخ:سلام زهرا ممنون سر زدی....آره دیگه زدیم تو فاز عشقولی ببینم چه حالی میده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398برچسب:, | 1:25 | نویسنده : anjell |

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس